Asiakaspalvelu

Toivottavasti löydät vastauksen kysymyksiisi tältä sivulta, mutta jos tarvitset vielä apua tai haluat lähettää terveiset meille, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen: asiakaspalvelu@zonacco.fi

*Olethan yhteydessä vain yhtä kanavaa pitkin, koska yhteydenotto useiden kanavien kautta samaa kyselyä varten voi viivästyttää vastausaikaa sinulle ja muille asiakkaille.


asiakaspalvelu@zonacco.fi

Maksaminen

Meiltä voit ostaa turvallisesti! Zonacco.fi tarjoaa kaikki yleisimmät maksutavat turvallisuudesta tinkimättä. Maksunvälittäjänämme toimii Klarna AB, joka on yksi suurimmista eurooppalaisista maksunvälittäjistä.

  • Verkkokaupan maksutavat: Maksukortit: Visa, Visa Electron, MasterCard tai American Express (Huom. tilausvaiheessa tehty katevaraus veloitetaan vasta kun tilaus on käsitelty)
  • Verkkopankki: Aktia, Danske Bank, Nordea, OP, S-Pankki, Säästöpankki
  • Klarna: Klarna Lasku, Klarna erämaksu

    Kyllä voi! Lasku-maksutavaksi tarjoamme Klarnan laskun, jolla saat ostoksillesi 30 päivää maksuaikaa. Klarna Laskulla maksaessasi asiointisi on turvallista ja helppoa. Klarna Laskulla et tarvitse ostamiseen maksukortin tietoja tai pankkitunnuksia. Tilaaminen onnistuu kätevästi henkilötiedoillasi. Saat ostamasi tuotteet aina ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä. Klarna Laskussa ei ole laskutuslisää. Saat siis 30 päivää maksuaikaa ilman lisämaksuja - maksat vain tuotteen hinnan. Laskun saatuasi voit päättää, maksatko sen yhdessä vai useammassa erässä. Päätöksen luoton myöntämisestä tekee aina Klarna. Alkuperäisen laskun voit ladata kirjautumalla Klarnan sivuille. Klarna Laskun maksuehdot löydät Klarnan kotisivuilta.

    Kyllä voi! Saat vaivattomasti maksuaikaa uusiin hankintoihin Klarnan erämaksulla. Klarna erämaksulla et tarvitse ostamiseen maksukortin tietoja tai pankkitunnuksia. Tilaaminen onnistuu kätevästi henkilötiedoillasi. Klarna erämaksu on helppo ja turvallinen. Tarjolla on neljä maksuaikataulua – 3, 6, 12 ja 24 kuukautta. Avausmaksut alkavat 4,99 eurosta. Päätöksen luoton myöntämisestä tekee aina Klarna. Klarna erämaksun maksuehdot löydät Klarnan kotisivuilta. Laskulla ja erissä maksaessasi sinun tulee luovuttaa henkilötunnuksesi. Luotonantaja voi tarkistaa luotto- ja osoitetiedot ja myöntää tai evätä luoton niiden perusteella. Tilaus toimitetaan ainoastaan luotonottajan Väestörekisteriin ilmoitettuun osoitteeseen. Maksumuistutuksesta veloitetaan muistutusmaksu, alkaen 5 euroa sekä voimassa olevan korkolain mukainen viivästyskorko (viitekorko lisättynä 7 % lisäkorolla). Luotonantaja Klarna erämaksussa on Klarna AB (Y-tunnus SE556737-0431). Jos sinulla on tiliin liittyvää kysyttävää ota yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti. Klarna käyttää henkilötietoja asiakasanalyysien tekemiseen, henkilön tunnistamiseen, luottokelpoisuusarviointiin ja markkinointitarkoituksiin. Henkilötunnusta käytetään asiakasnumerona asiakashallinnollisista syistä. Klarnan yleiset luottosopimusehdot ja vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot löydät Klarnan kotisivuilta.

    Mikäli järjestelmä ei anna maksuvaihtoehdoksi laskua tai osamaksua, pyydämme sinua olemaan yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun.

    Ei hätää, sillä löydät laskun Oma Klarna -palvelusta. Kirjautuaksesi Oma Klarnaan tarvitsee sinun syöttää henkilötunnuksesi ja sähköpostiosoitteesi. Mikäli et pääse kirjautumaan Oma Klarnaan, ota yheyttä suoraan Klarnan asiakaspalveluun.

    Palautus

    Mikäli tuotetta on käytetty tai alkuperäispakkaus on vahingoittunut, palautusta ei hyväksytä. Tällaisissa tapauksissa palautamme tuotteen takaisin sinulle tai vähennämme tuotteelle/pakkaukselle aiheutuneen arvonalentuman hyvityksestä. Mikäli tuote toimitetaan sellaisessa pakkauksessa, ettei sinulla ole mahdollisuutta avata pakettia vahingoittamatta sitä, sinulla on kuluttajana oikeus avata paketti ja tarkastaa tuotteesi ilman, että palautusoikeus menetetään. Tämä ei kuitenkaan koske hygieniatuotteita.

    Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on aina 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautus on aina ilmaista. Huomioi, että hygieniatuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin.

    Näin teet palautuksen:
    1. Tulosta palautuslomakkeemme täältä:. Mikäli sinulla ei ole mahdollisuutta tulostaa lomaketta, voit kirjoittaa vaaditut tiedot selkeällä käsinkirjoituksella tyhjälle paperille.
    2. Pakkaa tuotteet huolellisesti. Huolehdi etteivät palautettavat tuotteet vaurioidu kuljetuksen aikana. Ethän tee merkintöjä tuotteiden alkuperäispakkauksiin. Laita palautuslomake pakkaukseen ja sulje paketti.
    3. Vie paketti lähimpään Postin toimipisteeseen. Kerro kyseessä olevan asiakaspalautus Zonacco.fi:lle. Sopimusnumeromme on 677766.
    4. Ota talteen Postilta saamasi palautuskuitti. Tarvitsemme sitä, jos palautuksesi jostain syystä katoaa

    Paketin postitus: Sinun ei tarvitse kirjoittaa pakettiin erillisiä osoitetietoja. Riittää, että viet paketin Postin postitoimipisteeseen ja kerrot kyseessä olevan asiakaspalautus Zonacolle ja sopimusnumeromme 677766. Huomioithan, ettet saa teipata, kirjoittaa tai liimata mitään ylimääräistä alkuperäispakkaukseen. Säilytä palautuksesta saamasi kuitti siihen saakka, kunnes olet saanut joko Klarnalta tiedon tekemästämme hyvityksestä tai yhteydenoton asiakaspalvelutiimiltämme. Emme vastaa kadonneista paketeista, mikäli sitä ei voida todeta saapuneeksi varastollemme. (Autamme löytämään kadonneet paketit. Tätä varten tarvitsemme palautuksesta saadusta kuitista seurantanumeron.) Palautukset ja vaihdot pyritään käsittelemään 7 päivän kuluessa siitä, kun varastomme on vastaanottanut lähetyksen.

    Kun palautuksesi on käsitelty: *Mikäli olet valinnut maksutavaksi laskun, Klarna lähettää sinulle vahvistuksen sähköpostitse, että laskuusi on tehty muutos tai se on poistettu. *Mikäli olet jo maksanut tilauksesi, Klarna saattaa tiedustella tilitietojasi sähköpostilomakkella. Mikäli heillä on jo tili- tai korttitietosi, he palauttavat rahan automaattisesti sinulle, etkä tällöin saa heiltä mitään erillistä sähköpostia asiasta.

    Mikäli tilauksesi palautuu varastollemme noutamattomana, käsittelemme sen automaattisesti palautuksena.

    Palautus on aina asiakkaillemme ilmaista.

    Mikäli olet valinnut maksutavaksi laskun, Klarna lähettää sinulle vahvistuksen sähköpostitse, että laskuusi on tehty muutos tai se on poistettu, kun olemme tarkastaneet ja hyväksyneet palautuksesi. Mikäli olet jo maksanut tilauksesi, Klarna saattaa tiedustella tilitietojasi sähköpostilomakkeella. Mikäli heillä on jo tili- tai korttitietosi, he palauttavat rahan automaattisesti sinulle, etkä tällöin saa heiltä erillistä sähköpostia asiasta.

    Verkkokaupastamme tilatuilla tuotteilla on aina 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautusoikeus astuu voimaan siitä hetkestä, kun olet vastaanottanut lähetyksen. Huomioi, että hygieniatuotteilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin. Huomioithan, että palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, jotta ne voidaan palauttaa myyntiin. Tuote tulee palauttaa vahingoittumattomassa alkuperäispakkauksessaan. Kaikki tuotteen mukana tulleet, tuotteeseen liittyvät laput ja ohjeet tulee olla mukana. Tuote ei saa olla likainen, eikä siinä saa olla käytön jälkiä, esimerkiksi hiuksia, jotta se voidaan myydä uudelleen. Mikäli tuotetta on käytetty tai alkuperäispakkaus on vahingoittunut, palautusta ei hyväksytä. Tällaisissa tapauksissa palautamme tuotteen takaisin sinulle tai vähennämme tuotteelle/pakkaukselle aiheutuneen arvonalentuman hyvityksestä. Mikäli tuote toimitetaan sellaisessa pakkauksessa, ettei sinulla ole mahdollisuutta avata pakettia vahingoittamatta sitä, sinulla on kuluttajana oikeus avata paketti ja tarkastaa tuotteesi ilman, että palautusoikeus menetetään. Tämä ei kuitenkaan koske hygieniatuotteita.

    Takuu ja reklamaatiot

    Kaikilla verkkokaupastamme ostetuilla tuotteilla on vähintään yhden (1) vuoden takuu. Mikäli tuotteella on pitempi takuuaika, mainitaan se ko. tuotteen tuotesivulla.

    Jos sinulle toimitetaan muu tuote kuin mitä olet tilannut, ilmoita tästä asiakaspalveluumme osoitteessa asiakaspalvelu@zonacco.fi. Asiakaspalvelumme ohjeistaa sinua miten väärän tuotteen palautus onnistuu ja lähettää oikean tuotteen tilalle.

    Takuumme kattaa valmistus- tai materiaalivirheet tuotteessa, eikä esimerkiksi normaalin kulumisen ja pitkän käyttöiän mukanaan tuomia virheitä.

    Ota meihin yhteyttä sähköpostilla asiakaspalvelu@zonacco.fi. Otsikoi sähköpostisi reklamaatio + tilausnumero, esimerkiksi ”Reklamaatio #FI1002”. Sisällytä sähköpostiin tilausnumerosi, tuotteeni nimi ja kuvaile mahdollisimman tarkasti, mikä tuotteessasi on vialla. Suosittelemme liittämään viestiin myös kuvia viallisesta tuotteesta, tämä voi nopeuttaa käsittelyä. Asiakaspalvelutiimimme antaa sinulle jatko-ohjeet.

    Ostamassani tuotteessa on takuunalainen vika, miten toimin?
    Jos tuotteesi ei toimi niin kuin pitää tai siinä ilmenee muuta vikaa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa asiakaspalvelu@zonacco.fi. Sisällytä sähköpostiin tilausnumerosi, tuotteen nimi ja kuvaile mahdollisimman tarkasti, mikä tuotteessa on vialla. Suosittelemme liittämään viestiin myös kuvia viallisesta tuotteesta, tämä voi nopeuttaa käsittelyä. Asiakaspalvelutiimimme antaa sinulle jatko-ohjeet.

    Vastaanotin lähetyksen, mutta se on kärsinyt vaurioita kuljetuksen aikana. Mitä teen?
    Jos tuotteesi saapuu kuljetuksessa vaurioituneena, toimi näin:
    1. Jos vauriot ovat havaittavissa ulkoisesti lähetyspakkauksessa, tee reklamaatio välittömästi Postin työntekijälle. Tämän jälkeen ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme.
    2. Jos vaurio paljastui vasta pakettia avatessa, ota valokuva vaurioista ja lähetyspakkauksesta. Ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme ja liitä kuvat viestiin. Ethän hävitä pakkausmateriaaleja.

    Voiko rikkinäisen tuotteen vaihtaa uuteen?
    Mikäli tuotteesi on mennyt rikki takuunalaisen vian takia, Zonacco.fi:llä on oikeus korjata tuote, vaihtaa se kokonaan uuteen tai sopia mahdollisesta hinnanalennuksesta. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@zonacco.fi. asiakaspalvelumme antaa sinulle jatko-ohjeet ja järjestää mahdollisen korvaavan tuotteen toimituksen.

    Tilaaminen

    Yrityksille ja yhdistyksille
    Ota meihin yhteyttä osoitteessa asiakaspalvelu@zonacco.fi.
    Tilausta varten tarvitsemme toimitus- sekä laskutustietonne ja tilaajan yhteystiedot, kerrottehan myös minkä tuotteen haluatte tilata, määrän sekä mahdolliset muut tiedot (väri, paino yms.) Lasku toimitetaan teille joko verkkolaskuna tai pdf tiedostona sähköpostin välityksellä. Tilaus lähetetään varastoltamme heti kun lasku on maksettu.

    Ota heti yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos tilaus ei ole vielä ehtinyt lähteä varastoltamme, voimme muuttaa tilauksen tietoja.

    Voit muuttaa tietojasi ennen kuin olet vahvistanut tilauksen. Jos olet meihin yhteydessä tilausvahvistuksen jälkeen koska haluat muuttaa tietojasi, emme voi taata että muutos onnistuisi.

    Tilausta ei voi perua tilausvahvistuksen jälkeen. Jos haluat perua tilauksen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa asiakaspalvelu@zonacco.fi. Käsittelemme tilauksia ripeään tahtiin, joten emme voi taata että ehdimme perua tilauksesi. Jos tilausta ei voi enää perua, voit palauttaa sen palautusohjeidemme mukaisesti.

    Toimitus

    Tarjoamme kaikkiin yli 49€ tilauksiin ilmaisen toimituksen lähimpään Postin toimipisteeseen tai pakettiautomaattiin. Mikäli tilauksesi jää alle tämän summan, ovat toimituskulut keskimäärin 7,90€ (Postikulut määräytyvät Postin hinnaston mukaan).

    Normaali toimitusaika tilauksen lähettämisestä on 5-10 arkipäivää. Huomioi, että tilauksen käsittelyssä voi kestää 1-2 arkipäivää.
    Huom! Arkipäivinä kello 12.00 jälkeen ja viikonloppuna tehdyt tilaukset käsitellään seuraavan arkipäivän aikana.

    Kun tilauksesi on noudettavissa, saat saapumisilmoituksen tekstiviestillä tilauksen yhteydessä ilmoittamaasi puhelinnumeroon, sekä sähköpostiisi. Kun noudat tilauksesi, otathan mukaan henkilöllisyystodistuksesi sekä tilauksesi saapumisilmoituksen. Saapumisilmoituksessa mainitaan tilauksen noutopaikka.

    Oman varastomme tuotteet lähetetään Suomesta ja suoratoimitustuotteet lähetetään tavarantoimittajamme varastolta Espanjasta. Voit siis saada tilaamasi tuotteet useammassa lähetyksessä. Tuotteen alkuperäisen valmistusmaan näet tuotteen pakkauksesta.