Toimitus
Verkkokauppamme tilaukset käsitellään 1-2 arkipäivässä, jonka jälkeen toimitusaika on 5-10 arkipäivää. Saat onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi tilausvahvistuksen, joka toimii kuittina ostoksestasi ja mahdollisena takuutodistuksena. Tilauksellesi voit valita tarjolla olevista toimitusvaihtoehdoista sopivimman.
Tarjoamme kaikkiin yli 49€ tilauksiin ilmaisen toimituksen lähimpään Postin toimipisteeseen. Käytämme toimituksiin Postin nopeita ja luotettavia toimitustapoja.
Ahvenanmaan toimitukset: Koska Ahvenanmaa sijaitsee EU:n veroalueen ulkopuolella, vastaa asiakas itse mahdollisista tullimaksuista ja tullauksen yhteydessä kannettavista arvonlisäveroista.
Asiakaspalautus
Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on aina 14 vuorokauden palautusoikeus. Tarjoamme ilmaisen palautuksen. Huomioi, että hygieniatuotteilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin.
Näin teet palautuksen:
1. Tulosta palautuslomakkeemme täältä (PDF). Mikäli sinulla ei ole mahdollisuutta tulostaa lomaketta, voit kirjoittaa vaaditut tiedot selkeällä käsinkirjoituksella tyhjälle paperille.
2. Pakkaa tuotteet huolellisesti. Huolehdi etteivät palautettavat tuotteet vaurioidu kuljetuksen aikana. Ethän tee merkintöjä tuotteiden alkuperäispakkauksiin. Laita palautuslomake pakkaukseen ja sulje paketti.
3. Vie paketti lähimpään Postin toimipisteeseen. Kerro kyseessä olevan asiakaspalautus Zonacco.fi:lle. Sopimusnumeromme on 677766.
4. Ota talteen Postilta saamasi palautuskuitti. Tarvitsemme tätä, jos palautuksesi jostain syystä katoaa.
Tuotteen vaihtaminen
Mikäli haluat uuden tuotteen tai koon, voit tehdä uuden tilauksen verkkokaupastamme, jolloin lähetämme sen sinulle niin pian kuin on mahdollista. Palauta aiempi tuote tavalliseen tapaan meille, jolloin hyvitämme palautettavan tuotteen sen saapuessa varastollemme.
Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä
Huomioithan, että palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, jotta ne voidaan palauttaa myyntiin. Tuote tulee palauttaa vahingoittumattomassa alkuperäispakkauksessaan. Kaikki tuotteen mukana tulleet, tuotteeseen liittyvät laput ja ohjeet tulee olla mukana. Tuote ei saa olla likainen, eikä siinä saa olla käytön jälkiä, esimerkiksi hiuksia, jotta se voidaan myydä uudelleen. Mikäli tuotetta on käytetty tai alkuperäispakkaus on vahingoittunut, palautusta ei hyväksytä. Tällaisissa tapauksissa palautamme tuotteen takaisin sinulle tai vähennämme tuotteelle/pakkaukselle aiheutuneen arvonalentuman hyvityksestä. Mikäli tuote toimitetaan sellaisessa pakkauksessa, ettei sinulla ole mahdollisuutta avata pakettia vahingoittamatta sitä, sinulla on kuluttajana oikeus avata paketti ja tarkastaa tuotteesi ilman, että palautusoikeus menetetään. Tämä ei kuitenkaan koske hygieniatuotteita.
Paketin postitus
Sinun ei tarvitse kirjoittaa pakettiin erillisiä osoitetietoja. Riittää, että viet paketin Postin postitoimipisteeseen ja kerrot kyseessä olevan asiakaspalautus Zonacolle ja sopimusnumeromme 677766. Huomioithan, ettet saa teipata, kirjoittaa tai liimata mitään ylimääräistä alkuperäispakkaukseen. Säilytä palautuksesta saamasi kuitti siihen saakka, kunnes olet saanut joko Klarnalta tiedon tekemästämme hyvityksestä tai yhteydenoton asiakaspalvelutiimiltämme. Emme vastaa kadonneista paketeista, mikäli sitä ei voida todeta saapuneeksi varastollemme. (Autamme löytämään kadonneet paketit. Tätä varten tarvitsemme palautuksesta saadusta kuitista seurantanumeron.) Palautukset pyritään käsittelemään 7 päivän kuluessa siitä, kun varastomme on vastaanottanut lähetyksen.
Kun palautuksesi on käsitelty
*Mikäli olet valinnut maksutavaksi laskun, Klarna lähettää sinulle vahvistuksen sähköpostitse, että laskuusi on tehty muutos tai se on poistettu.
*Mikäli olet jo maksanut tilauksesi, Klarna saattaa tiedustella tilitietojasi sähköpostilomakkeella. Mikäli heillä on jo tili- tai korttitietosi, he palauttavat rahan automaattisesti sinulle, etkä tällöin saa heiltä erillistä sähköpostia asiasta.
Noutamattomat ja vastaanottamatta jätetyt tilaukset
Mikäli tilauksesi palautuu varastollemme noutamattomana tai vastaanottamattomana, käsittelemme sen automaattisesti palautuksena.
Reklamaatiot
Kaikki valikoimiimme otetut tuotteet ovat tarkkaan harkittuja ja huolellisesti tutkittuja. Aina kaikki ei kuitenkaan mene niinkuin oli suunniteltu. Ratkaisemme nämä tilanteet mahdollisimman reilusti ja nopeasti. Kaikilla verkkokaupastamme ostetuilla tuotteilla on vähintään 1 vuoden takuu. Asiakaspalvelumme auttaa teitä mielellään takuuasioissa. Tapauskohtaisesti voimme hyvittää tuotteen joko uudella tuotteella tai palauttamalla rahat.
Näin teet reklamaation:
Ota meihin yhteyttä sähköpostilla asiakaspalvelu@zonacco.fi. Otsikoi sähköpostisi reklamaatio + tilausnumero, esimerkiksi ”Reklamaatio #FI1002”. Sisällytä sähköpostiin tilausnumerosi, tuotteeni nimi ja kuvaile mahdollisimman tarkasti, mikä tuotteessa on vialla. Suosittelemme liittämään viestiin myös kuvia viallisesta tuotteesta, tämä voi nopeuttaa käsittelyä. Asiakaspalvelutiimimme antaa sinulle jatko-ohjeet.
Kun käsittely on valmis, otamme teihin yhteyttä sähköpostitse. Mikäli reklamaatiosi hyväksytään, Zonacco.fi:llä on oikeus korjata tuote, vaihtaa se kokonaan uuteen tai sopia mahdollisesta hinnanalennuksesta. Mikäli mikään edellä mainituista vaihtoehtoista ei ole mahdollinen, niin tällöin hyvitämme maksamasi tuotteen arvon takaisin. Huomioithan, että takuumme kattaa valmistus- tai materiaalivirheet tuotteessa, eikä esimerkiksi normaalin kulumisen ja pitkän käyttöiän mukanaan tuomia virheitä. Reklamaatio tulee tehdä välittömästi virheen ilmenemisen jälkeen.
Kuljetusreklamaatio
Jos tuotteesi saapuu kuljetuksessa vaurioituneena, toimi näin:
1. Jos vauriot ovat havaittavissa ulkoisesti lähetyspakkauksessa, tee reklamaatio välittömästi Postin työntekijälle. Tämän jälkeen ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme.
2. Jos vaurio paljastui vasta pakettia avatessa, ota valokuva vaurioista ja lähetyspakkauksesta. Ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme ja liitä kuvat viestiin. Ethän hävitä pakkausmateriaaleja.
Asiakaspalvelun yhteystiedot
asiakaspalvelu@zonacco.fi
Postin asiakaspalvelu
www.posti.fi/fi/asiakastuki/ota-yhteytta
Klarnan asiakaspalvelu
www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu
Toivelista
Toivelista on tyhjä
Toivelista
Vertaile
Ostoskorisi on tyhjä
Takaisin ostoksille!